Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

"Το κέρμα". Ελεύθερα για ανάγνωση τα τρία πρώτα κεφάλαια του μυθιστορήματος σε μορφή pdf

Καλά τα πήγαμε μέχρι τώρα, ενημέρωση και διαφήμιση από τη μεριά μου, αρκετό ενδιαφέρον από εσάς, που μάλλον δεν περίμενα, και προχωράμε.

Χωρίς χορηγούς, χωρίς κρυφή ή φανερή διαφήμιση από τους επαγγελματίες του είδους, έπρεπε να καλύψω και αυτό το κομμάτι μόνος μου.

Έτσι, ελπίζω να αξίζει το ότι μπορεί και να σας κούρασα με συνεχείς αναρτήσεις και μηνύματα.

Ήθελα όμως να είμαι και ειλικρινής, ήθελα από την αρχή να ξέρετε τι ακριβώς είναι αυτό που έχω γράψει, χωρίς φυσικά να φανερώνω την πλοκή, τη δράση, την ίδια την ιστορία.


Από την περασμένη βδομάδα, το μυθιστόρημα "Το κέρμα" έχει κατατεθεί σε Συμβολαιογράφο για τα πνευματικά δικαιώματα και από χθες έχει πάρει αριθμούς ISBN για την έντυπη και ηλεκτρονική μορφή από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος.

Κάποιοι μπορεί να μειδιούν με αυτά που γράφω, δεν πειράζει, ο τρόπος που απευθυνόμουν, χρόνια τώρα, σε όσους με διαβάζουν, ήταν αυτός. Σκοπεύω να μην τον αλλάξω.

Ήδη "Το κέρμα" έχει πάρει το δρόμο του στο τυπογραφείο των φίλων αδελφών Χριστόπουλου στο Ναύπλιο, η δε ηλεκτρονική έκδοση σε ebook και σε απλή μορφή θα είναι στη διάθεσή σας σε πέντε με έξι μέρες.

Πριν όμως να αποφασίσει κάποιος να ξοδέψει, ένα λογικό ποσό -και τέτοια εποχή- για να αποκτήσει το μυθιστόρημα, δε θα πρέπει να έχει και κάτι χειροπιαστό για να δει αν τον ενδιαφέρει ή όχι; Πέρα από αυτά που ήδη έχω γράψει;

Από σήμερα λοιπόν, δημοσιεύω, προδημοσιεύω καλύτερα, τα τρία πρώτα κεφάλαια από τα δεκαπέντε συνολικά του μυθιστορήματος σε μορφή pdf ώστε εύκολα, ακόμα και από το κινητό σας, να μπορείτε να διαβάσετε την εισαγωγή και το πως αρχίζει "Το κέρμα".

Αποτελεί και ένα τεστ για μένα γι΄ αυτό θα ήθελα τις παρατηρήσεις σας και τα σχόλια σας.

Κατεβάστε σε μορφή pdf τα τρία πρώτα κεφάλαια του μυθιστορήματος, "Το κέρμα".

Καλή ανάγνωση...

Μάνος Περράκης

Υ.Γ. Θα ήταν σοβαρή παράλειψη από τη μεριά μου, να μην ευχαριστήσω την Εύα Καρακατσάνη για την πολύτιμη και ουσιαστική βοήθειά της στο στήσιμο, την επιμέλεια και τη διόρθωση του κειμένου, όπως και την κόρη μου Ελένη, την ξαδέλφη μου Γιούλη και το φίλο και συμπολίτη Κώστα, άριστο Ορθοπεδικό και Αξιωματικό του Ναυτικού, για την ενθάρρυνση και τις εύστοχες παρατηρήσεις τους.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου